Burberry Desenli Oje Serisi Mor ve Nane Tutorial

Burberry desenli ojeleri her renkle yapmak istediğimi söylemiştim. Flormar'ın Super Matte M126 'sının üzerine Flormar 424 Nane yeşili kullandım. Daha önce klasik Burberry renklerinde yapmıştım. Baz olarak sürdüğüm M126'non üzerine nail art fırçası ile nane yeşili ile artılar yaptıktan sonra kenarlarını kalın siyah çizgi ile boyadım. Sonra tam ortalarına siyah nail art'ı ince bir şekilde sürdüm. Kırmızı kullandığım yerlere de altın rengi sürdüm. Detayları videodan izleyebilirsiniz. Diğer nail art tutorialları için blog'umun üst tarafındaki kategoriler kısmından "beauty" nin altında ki "nail art" linkini tıklayın veya blogumun sağ tarafında bulunan "Categories" kısmından "nail art"ı tıklayın. Eğer yaptıklarımı beğeniyorsanız lütfen bloğumu paylaşın ve yeniliklerden haberdar olmak için blog'umu izlemeye alın. Sevgiler
Paylaştığım yazıları kaçırmamak için Facebook sayfama üye olun: 
Eğer Gmail veya Twitter hesabınız varsa bu blog'u izlemeye alabilir ve yazılarımı sağ üst köşede bulunan facebook, twitter, stumbleupon logolarının üzerine tıklayıp sosyal sitelerde paylaşabilirsiniz.

Sebi Bebi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Instagram